سیما وب

سیما وب

خرید انواع آغوشی سگ و گربه با بهترین کیفیت

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

خرید کیف حمل و آغوشی سگ و گربه با کیفیت منحصر به فرد، بسیار نرم و لطیف، ضد تعریق. جلوگیری از بیرون آمدن سگ و گربه شما. با طراحی شیک و زیبا، قابل شستشو و در سایز های مختلف

خرید بهترین مدل های آغوشی گربه و سگ با قیمت مناسب – آغوشی تمام راشل مدل بینگو

ویژگی های آغوشی  سگ و گربه:
  • در سایز های: اسمال، مدیوم و لارج
  • دارای رنگ بندی: آبی،قرمز،خاکستری، نارنجی، بنفش، سبز
ازآنجایی‌که گاهی اوقات پیاده‌روی با سگ یا حتی گربه‌ها امکان‌پذیر نیست، جهت جابجایی راحتِ آن‌ها می‌توانید از آغوشی سگ استفاده کنید. این وسیله نسبت به باکس حمل حیوانات از نظر اقتصادی بسیار باصرفه‌تر است.
محصول پیشنهادی: قلاده سگ

مشخصات آغوشی سگ‌ها:

  • آغوشی سگ معمولاً برای گربه و سگ‌های کوچک یا حتی خرگوش‌ها مفید است.
  • از کیفیت و پایداری بسیار بالایی برخوردار است.
  • همچنین حیوان در حین از داخل آن حمل مشاهده می‌شود و شما می‌توانید از آن‌ها مراقبت بیشتری به عمل آورید.
  • رنگ و سایزهای متنوعی دارد، همچنین دارای قدرت تحملِ وزن متفاوتی نیز است.
  • به دلیل کمربند و بند شانه‌ای که دارد بسیار راحت قابل تنظیم است.
  • بند کوتاه قلاب‌دار برای جلوگیری از بیرون پریدن سگ یا گربه نیز وجود دارد، حتی برخی از آغوشی‌ها دارای قفل قلاده مخفی نیز است‌.
  • جنس داخلی چنین وسیله‌ای ضد آب بوده و جنس رویی آن با منافذ عبور هوا باعث پیشگیری از تعرق حیوان می‌شود.

البته دقت کنید که از آغوشی سگ، گربه یا خرگوش برای مدت بسیار طولانی استفاده نکنید. زیرا هم آن حیوان دوست‌داشتنی اذیت می‌شود و هم اینکه شما به عنوان صاحب آن حیوان بسیار خسته می‌شوید.

 بیشتر ببینید: قلاده پرنده

مزیت‌های مهم آغوشی سگ
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آغوشی سگ که آن را به وسیله بسیار محبوبی تبدیل کرده این است که سر حیوان بیرون از محفظه بسته قرار می‌گیرد، درنتیجه سگ پشمالوی شما به راحتی می‌تواند نفس بکشد و حتی اطرافش را مشاهده کند.
اگر امکان پیاده‌روی با سنگ یا گربه خود را ندارید، می‌توانید از آغوشی استفاده کنید. اما دقت کنید که دست و پا و دم سگ شما از آن خارج می‌شود.
یکی دیگر از مزیت‌های آغوشی این است که باعث ایجاد صمیمیت دوطرفه بین صاحب و خود سگ می‌شود. همچنین شما عزیزان دغدغه این را ندارید که در مسیرهای شلوغ و خطرناک، سگ یا گربه خود را چگونه رد کنید، همچنین از آسیب‌های احتمالی ناشی از محیط در امان هستند.
آغوشی سگ نسبت به باکس حیوانات جابجایی بسیار راحت‌تری دارد‌. حتی می‌توانید کوله آن را خریداری کرده، آن را بر روی دوش خود گذاشته و به راحتی جابجا کنید.
آغوشی سگ‌ها این امکان را دارد که با دست و ماشین لباسشویی هر دو به راحتی قابل شستشو است.
هزینه خریداری آغوشی سر و گربه نسبت به کیف حمل آن از نظر اقتصادی بسیار باصرفه‌تر است. همچنین حمل آن به بسیار آسان و کم‌خطر است.
اگر وارد مکانی بشوید که اجازه زمین گذاشتن آن حیوان خانگی به شما داده نشود، می‌توانید از آغوشی استفاده کنید و نگران این موضوع نباشید. زیرا به صورت آغوش مورداستفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را زمین نگذارید.
درواقع به کمک بندهایی که بر روی آن قرار دارد، به راحتی سگ خود را در آغوشی قرار داده و به روی دوش خود انداخته و جابجا می‌کنید. این کوله زیبا و جذاب می‌تواند امنیت حیوان شما را کاملاً تأمین کند.
در مسافرت و مهمانی‌ها به راحتی قابل جابجایی است. همچنین در پارک‌ها و فضای باز نیز با فراهم کردن یک محیط آرام برای حیوان شما به راحتی قابل جابجایی است.

لینک

خرید اینترنتی آغوشی سگ
برای خرید اینترنتی آغوشی سگ، حتماً قبل از ثبت سفارش موجودی بگیرید. همچنین سعی کنید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با قیمت مناسب، تخفیف ویژه و کیفیت مرغوب خریداری کنید.
قبل از خرید به سایز آغوشی نیز توجه ویژه داشته باشید. زیرا این‌گونه وسیله حمل سگ دلبند شما، دارای سایز کوچک، بزرگ یا متوسط، همچنین اسمال، مدیوم و لانگ، یا لارج و ایکس لارج به فروش می‌رسد.
جالب است بدانید این محصول دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. شما خریدار عزیز بر اساس دلخواه خود می‌توانید رنگ مورد نظرتان را سفارش دهید.
نکته: برخی از رنگ و مدل‌ها به دلیل پرفروش بودن سریع ناموجود می‌شود. اگر شما قصد دارید فقط همان مدل را تهیه کنید، از مدیر فروشگاه اینترنتی درخواست کنید به شما اعلام کند که چند روز باید منتظر بمانید. سپس بعد از همان چند روز مجدد سفارش بدهید.

 

بند آغوشی نیز با بست های قفل شونده و قابل تنظیم با سایز بدن حیوانات محکم شده است. سایز های مختلف آغوشی شامل S، M، L و XL برای وزن های مختلف ارائه شده است. سایز S تا وزن 3 کیلوگرم، سایز M تا وزن 6 کیلوگرم، سایز L تا وزن 8 کیلوگرم و سایز XL تا وزن 11 کیلوگرم مناسب است.

۰۳/۰۱/۳۱
جمشید سام